Het web portaal zit standaard bij je business Dispatch Amsterdam abonnement, je vind deze hier.
Je logt hier in met de zelfde gegevens welke je gebruikt bij de chauffeurs app.
In deze online omgeving komt alle informatie samen en hier vandaan stuur je ook je bedrijf aan. Je richt hier je bedrijf in, deze omgeving communiceert en synchroniseert met jouw chauffeurs app en de boekingstools voor je klanten.
Hier in vind je onder andere:
- Overzicht van al je boekingen
- Geschiedenis van alle ritten
- De link naar je eigen portaal voor op je website of wat je wilt
- De link naar je web reserveringsformulier voor je website
- Hier doe je de styling in je eigen kleuren, achtergronden en logo,s
- Beheer van je klanten
- Aanmaken van klanten
- Aanmaken van bestel portalen voor je klanten
- Aanmaken van accounts om in te loggen voor je klanten
- Beheer van je vaste locaties en deze toewijzen
- Aanmaken van je tarief, meerdere tarieven mogelijk
- Meertalig
- En veel meer…..
Als je geen klanten hebt, zal je hier misschien geen gebruik van maken, maar met deze mogelijkheden achter de hand ben je in staat om zo een klanten kring te bouwen en nog meer onafhankelijk te worden. Je hebt tenslotte ook het netwerk tot je beschikking om het werk in weg te zetten.
We leggen je uit hoe het werkt, we doen het je voor, we helpen je met het opzetten en willen het eventueel ook voor je beheren, gewoon omdat we het leuk vinden om chauffeurs vooruit te helpen en onafhankelijk te houden.