Alle chauffeurs geven bij inschrijven hun competenties op en kunnen deze via ons aanpassen.
Deze competenties hebben voornamelijk te maken met het handelen en voorkomen van de chauffeur.
Het is aan het netwerk zelf om de juiste chauffeurs te selecteren voor een rit opdracht, zij kunnen dit doen aan de hand van historische banden, zodat ze weten met wie ze te maken hebben of met filters werken om een bepaalde groep wagens of chauffeurs te selecteren en dan te kiezen.
Mocht er dan onverlet toch een klacht ontstaan over het handelen van een chauffeur dan wordt deze snel en afdoende afgehandeld door ons, mits de klacht bij ons gemeld is gemaakt. Je kan dat uiteraard ook zelf doen, of samen met ons.
Als wij een klacht of een melding afhandelen volgen wij daar ons protocol voor, iedere melding wordt door ons gelogd en zo ontstaat er snel een beeld van een bepaalde chauffeur. Het mag duidelijk zijn dat als er chauffeurs zijn die niet passen in het netwerk omdat hun manier van werken niet spoort met het netwerk in het algemeen dat wij afscheid zullen nemen van deze chauffeur.
We hebben dus feedback van het netwerk nodig om dit te verwezenlijken.